Vrijdag Meru naar Vendome - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk Bakker - WaarBenJij.nu Vrijdag Meru naar Vendome - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk Bakker - WaarBenJij.nu

Vrijdag Meru naar Vendome

Door: teraarsantiago

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Een Drama
Vanaf de camping zijn J&G om 6:15 vertrokken. wij konden pas vanaf 8:00 vertrekken en zijn ze achterop gegaan via de

autoroute naar het afgesproken punt. Daar wachtend werden we gebeld dat ze op een plek stonden waar er niet meer uit te komen was. Ophalen dus, 95 km rijden dus. We konden de mannen wel vinden in het dorp. Opgepakt en in de auto naar een plaats waar de route weer te vinden was.
Wij naar een volgende afgesproken plek. Wederom de weg kwijt. Onderweg via de telefoon de boys weer opgezocht en afgesproken dat we zouden eten in het eerste restaurant wat we tegenkwamen Aangekomen bij het restaurant bleek de keuken gesloten. Doorrijden maar. Inmiddels wisten wij waar er een Chinees restaurant was. We hadden immers reeds 600km rondgereden. Bij de chinees gebruik gemaakt van het lopend buffet. Opscheppen maar en ze hadden Heineken bier.
Komen bij een Camping aan en "gesloten". Tot 7 uur kon je op de camping komen. Toevallig ging er iemand de camping op die de code had. Hans erachteraan en ja hoor de boom ging op tijd dicht. Toen wij er door waren dus. Goeie camping, warm water, lekkere douche, ook internet.
Ondanks dat we vandaag problemen hadden met de route blijft het een mooi gebied om door te rijden. Met de fiets of met de auto.