vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk Bakker - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk Bakker - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: teraarsantiago

Blijf op de hoogte en volg Henk

16 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen om 5:30 is de reis aangevangen. Jos en Gerard stapten op de fiets, het regende en het waaide flink naar het zuiden. Dat is dus wel gunstig. Uitgezwaaid door Ineke en Henriette, vergezeld van Lenie, Anton en Wils vertrokken de mannen.
Nu pakken wij (Hans en ik) de auto en moeten zorgen eerder in Asse (belgie) te zijn dan Jos en Gerard om gezamenlijk naar de franse grens te trekken voor de eerste overnachting

• 16 Mei 2012 - 07:37

Elza En Stefan:

Leuk om direct al foto's te zien. Hoop dat de zon gaat schijnen en dat de lunch op tijd klaar staat:-)

• 16 Mei 2012 - 10:52

Lenie:

Jos en Gerard; al voor de Brienoordbrug zijn jullie samen verder gegaan. jammer dat ik daar lek reed. jullie mogen blij zijn dat wij niet meefietsen, met 5 meer kans op pech Dat kregen wij ook Wils met 63 km lek en Anton bij Alphen er zat een schakel van zijn ketting vast, stapvoets naar Wils zij huis en Anton met auto naar huis.Hoop dat jullie weinig regen en een lange dag voorwind kunnen maken

• 16 Mei 2012 - 13:17

Karin:

he pap en gerard, wij moesten vroeger altijd licht op de fiets hebben hoor! SUCCES en laat wat van je horen he.

• 17 Mei 2012 - 15:55

Rene En Lia:

Het is goed dat jullie samen onderweg zijn want met een grote groep is dit niet te realiseren. We wensen jullie veel succes en blijf gezond!
    Rene en Lia

• 18 Mei 2012 - 11:57

Lenie:

waar benne jullie nu ?
    En wie mocht er in de tent slapen?
    Bij ons was het gisteren van 4 tot 5.30 uur nog weer vorst op klomp hoogte.
    hoop dat jullie het gauw warmer krijgen